top of page
EDITOR_LOGO_WHITE_2019-04.png

hybridiKAMPANJAT

Editor Helsingin tarjoama hybridikampanja sisältää seuraavat palvelut:

  • Sisällöntuottajan / toimittajan palvelut, materiaalin graafisen suunnittelun ja digitaalisen aineiston toteutuksen sekä aineiston painovalmiiksi tuottamisen.  

  • Business News -printtijulkaisu (tabloid-koko) ilmestyy Helsingin Sanomien 50 000 kpl:n kohdennetulla jakelulla ja tavoittaa noin 130 000 päättäjälukijaa. 

  • Artikkelinne julkaisun wematchu.com-asiantuntijakanavassa sekä sosiaalisen median kanavissa (Facebook, LinkedIn).  

  • Taktisen natiivikampanjan Sanoman verkossa ja Facebookissa. 

  • ePressi.com-lehdistötiedotepalvelun viestinne aihepiiristä kiinnostuneille toimittajille ja toimituksille (rekisterissä noin 7000 toimittajaa). Alustalla on noin 100 000 kuukausikävijää. 

  • Lukijatakuun: Kampanjatasosta riippuen vähintään 1 000 – 2 000 uniikkia lukijaa verkkoartikkelillenne (HOPEA-taso 1 000 lukijaa, KULTA-taso 1 500 lukijaa, PLATINA-taso 2 000 lukijaa).

  • Liidit organisaation tarkkuudella GDPR-säännöstön puitteissa. 

  • Digikampanjan ja sosiaalisen median sekä ePressin raportoinnin. 

  • Digikampanjan aktiivinen kampanja-aika on kaksi viikkoa. Alkamisviikon voitte valita itse.

  • Mahdollisuuden julkaista yritysblogia Wematchu-alustalla.

  • Valmis materiaali jää käyttöoikeuksineen teille, voitte hyödyntää sitä myös omassa sidosryhmäviestinnässänne.   

Verkkoartikkeli

Editor Helsingin tuottamissa monikanavallisissa kampanjoissa laskeutumissivuna toimii yrityksenne artikkeli Wematchu.com-sivustolla (20 000 – 30 000 kävijää kuukausitasolla). Artikkeliin haetaan liikennettä kattavasti useista lähteistä. Jokaisesta kampanjasta toteutetaan kattava raportointi ja saatte käyttöönne myös Wematchu.comin liidi- ja seurantapalvelun.

Esimerkki Wematchu.com-alustan artikkelista:

Wematchu_hero.png

optimoitu diginatiivikampanja

Optimoidussa natiivimainoksessa laskeutumissivuna toimii yrityksenne artikkeli Wematchu.com-sivustolla. Natiivimainonnassa yhdistyvät luotettava mediaympäristö, laadukas sisältö ja tehokas ohjaus. Natiivikampanjan näkyvyys on n. 200 000 – 500 000 näyttöä Sanomien verkostossa.

Esimerkki optimoidusta natiivimainoksesta:

natiivi_hero.png

FACEBOOK JA LINKEDIN -JULKAISUT

Facebookissa julkaisu toteutetaan kohdennetusti sisällöstä kiinnostuneille käyttäjäryhmille. Kampanjassa on viikon ajan kohderyhmille painotettu käyttäjäkohdennus, jonka jälkeen julkaisu näkyy orgaanisesti Wematchun Facebook-sivulla. Linkedinissä sisältö julkaistaan orgaanisesti Wematchun LinkedIn-sivustolla.

Esimerkit Facebook- ja LinkedIn julkaisuista:

Facebook_post_editor.png

PROSESSIN KUVAUS

Sisällöntuottajamme on teihin yhteydessä ja tekee artikkelin haastattelun pohjalta. Teksti lähetetään teille hyväksyttäväksi ja kommentoitavaksi ennen julkaisua. Artikkeli julkaistaan printtijulkaisun lisäksi Wematchu.com -alustalla, jonne liikennettä ohjataan digitaalisten kampanjoiden sekä sosiaalisen median välityksellä. Artikkelin yhteyteen liitetään haluamanne kuva / kuvat, lisäksi artikkelin yhteydessä on yrityksenne esittely, johon voitte halutessanne toimittaa sisällön. Tuotamme kampanjasta kattavan raportoinnin jonka lisäksi voitte seurata kävijöitä ja liidejä Wematchu.comin käyttäjäprofiililla.

bottom of page